17.4.18

As melhores músicas européias (parte 1)

Uma vez por semana você poderá apreciar uma bela, bonita e harmoniosa música clássica européia.

Começamos com Jožin Z Bažin de Ivan Mládek da República Tcheca.



Fica melhor se você acompanhar a letra da música:

Jedu takhle táborit škodou sto na Oravu.
Spechám, proto riskuji, projíždím pres Moravu.
Rádí tam to strašidlo, vystupuje z bažin,
žere hlavne Pražáky, jmenuje se Jožin.


Jožin z bažin mocálem se plíží,
Jožin z bažin k vesnici se blíží,
ž Jožin z bažin už si zuby brousí,
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.
Na Jožina z bažin, koho by to napadlo,
platí jen a pouze práškovací letadlo.


Projíždel jsem dedinou cestou na Vizovice.
Privítal me predseda, rek mi u slivovice:
"Živého ci mrtvého Jožina kdo privede,
tomu já dám za ženu dceru a pul JZD."


Ríkám: "Dej mi predsedo letadlo a prášek,
Jožina ti privedu, nevidím v tom hácek."
Predseda mi vyhovel, ráno jsem se vznesl,
na Jožina z letadla prášek pekne klesl.


Jožin z bažin už je celý bílý,
Jožin z bažin z mocálu ven pílí,
Jožin z bažin dostal se na kámen,
Jožin z bažin tady je s ním amen.
Jožina jsem dohnal, už ho držím, johohó,
dobré každé lóvé, prodám já ho do ZOO.

De nada.

0 comentários :